En we voeren samen de zonsondergang tegemoet

6 juli 2021 - Elba, Italië

Een late en korte blog. We zijn gaan varen met de Lady Lillj. Dat boottochtje waarvoor ik Wim even over de streep moest trekken, want het is nogal aan de prijs, maar daar krijg je dan ook een unieke ervaring voor.  Een privé schipper die met een grappig houten bootje naar verborgen baaitjes vaart, zwemmen op plekken waar je normaal niet komt tussen brutale meeuwen die van geen wijken willen weten, de frisse zeebries door ons haar en genieten van een heerlijk aperitief tijdens zonsondergang met een relaxed muziekje erbij. We voelen ons rijk, verwend en een tikje decadent. Ik kan hier allerlei superlatieven gaan schrijven over hoe geweldig het was, maar laat de foto’s voor zich spreken.

We waren voornemens om na afloop te eten in de haven van Porto Azzuro maar de hapjes bij het aperitief waren toereikend voor onze magen. Voor de tweede helft zijn we weer ‘thuis’ waar we kunnen zien hoe Giorgino Italië met penalty's naar de finale schopt.