En we voeren samen de zonsondergang tegemoet

6 juli 2021 - Elba, Italië

Een late en korte blog. We zijn gaan varen met de Lady Lillj. Dat boottochtje waarvoor ik Wim even over de streep moest trekken, want het is nogal aan de prijs, maar daar krijg je dan ook een unieke ervaring voor.  Een privé schipper die met een grappig houten bootje naar verborgen baaitjes vaart, zwemmen op plekken waar je normaal niet komt tussen brutale meeuwen die van geen wijken willen weten, de frisse zeebries door ons haar en genieten van een heerlijk aperitief tijdens zonsondergang met een relaxed muziekje erbij. We voelen ons rijk, verwend en een tikje decadent. Ik kan hier allerlei superlatieven gaan schrijven over hoe geweldig het was, maar laat de foto’s voor zich spreken.

IMG20210706203554-01

IMG20210706200726-01

We waren voornemens om na afloop te eten in de haven van Porto Azzuro maar de hapjes bij het aperitief waren toereikend voor onze magen. Voor de tweede helft zijn we weer ‘thuis’ waar we kunnen zien hoe Giorgino Italië met penalty's naar de finale schopt.

Another great day.

DSC01005

DSC00996

DSC00997

DSC00962

DSC00971

1. Gerard Leenders:
    7 juli 2021
    Schitterende foto’s die de sfeer goed vastleggen. En dit soort momenten zijn onbetaalbaar. En leuk dat we weer even mee mochten genieten 😉🥂
  2. Finy Hamers-Robroek:
    7 juli 2021
    Nou is toch geweldig, wij genieten mee met de prachtige foto's.
    Dit zijn herinneringen die jullie heel je leven mee draagt. 🥰🥰
  3. Johanna Cals:
    7 juli 2021
    Weer heerlijk meegenoten tussen al mijn alledaagse bezigheden tussendoor.
  4. Wim en Andrea Germeraad:
    8 juli 2021
    En wij genieten van jouw enthousiaste reacties
  5. Valerie Hanssen:
    Heerlijk meegenietend, wat prachtig!! Dit is genieten!!! La dolce vita
  6. Wim en Andrea Germeraad:
    8 juli 2021
    O man de tijd gaat veel te snel