Addio Niccolo

20 juni 2021 - Heerlen, Nederland

O dear what a year! Dat zeggen we elk jaar voordat we op vakantie gaan en dat geeft misschien wel aan hoezeer we eraan toe zijn.
Deze trip stond vorig jaar al op het programma en ook dit jaar was het allerminst zeker of we naar ons geliefde Italië zouden kunnen en zo ja, wanneer, hoe en onder welke omstandigheden.

Van alle scenario's die we de revue lieten passeren was er één dat we niet hadden voorzien, namelijk dat we deze reis zouden maken zonder onze geliefde Niccolo. Niccolo, de Fiat 500 die ons vergezelde op meerdere prachtige tochten, tot in het diepe zuiden van Italië, over hobbelige wegen, door bergpassen of dwars door drukke steden. Vorig jaar begon hij al wat te sputteren en dus besloten we hem met pensioen te laten gaan. Letterlijk met pijn in ons hart hebben we hem ingeruild voor zijn jongere, ietwat zuinigere broertje, Ciro (spreek uit: Tjiro).

Net als zijn betweterige voorganger zal Ciro zo nu en dan het woord nemen.  We gaan elkaar deze reis ongetwijfeld beter leren kennen. Wie reist er mee?

20210619_161801-02

DSCF3171

1. Liane van der Bijl:
    22 juni 2021
    Zeer benieuwd naar jullie nieuwe avonturen in la bella italia☺️🇮🇹🍕🍷
  2. Meta:
    22 juni 2021
    Het is jullie gegund!! En ciro…doe je best he? Ga niet onder voor je broertje….die heeft zich volgens mij eens laten vol schijten door vogels…. Of het waren kersen🤣🤣ik weet het niet meer. Alleen dat wim kon gaan poetsen.
    Pas op voor beren he?!💪🏼 Niet weg rennen maar je groot en sterk maken.
    Jammer ik had je een steen moeten mee geven, om neer te leggen. Volgend jaar beter! Hele goede reis, wandelse wijn drinkse en genietse ciao 😘
  3. Anita:
    Ah leuk ! Meereizen met Nicco… eh Ciro. Ik ben erbij, ik ben erbij. 😀🚙
  4. Babs:
    Ik ook... Toch een beetje (mee) op vakantie! Hihi
  5. Gerard Leenders:
    22 juni 2021
    Lang getwijfeld of ik mee zou lezen……..
    Geintje, tuurlijk wel!
    En die smoes met die wifi is zo 2015 Tegenwoordig is overal 4G. Zelfs in Italië. Dus… schrijven kreng én foto’s 😃
  6. Ingrid H:
    22 juni 2021
    Met veel plezier lees ik mee, krijg ik alvast een voorproefje. Want we gaan elkaar afwisselen, na jou ben ik aan de beurt. Viva Italia 🤩
  7. Pascal Douma:
    23 juni 2021
    Alvast een fijne reis toegewenst. Wij rijden jullie een maandje later achterna en maken (natuurlijk) de oversteek naar Sardinie.
  8. Johanna Cals:
    23 juni 2021
    Een hele voorspoedige en zonnige vakantie toegewenst voor jullie 2- jes samen met Ciro. Rijdt Ciro goed 9in dan wordt het een pittige tante. Leuke route hebben jullie uitgestippeld!!!

n